MuhammedAmine alyaderinsozdemir geçmiş olsun ben hareketliydim ondan hissetmedim heralde . 5.2 diyor şimdi haberler ilk 5.6 olanı bende baya hissetmiştim ondan sonrasını hiç hissetmedim bunuda hissetmedim 🤷🏻♀️ Manisa ve yakın İller çok sallanıyor Eabbim yardımcıları olsun . Rabbim ülkecek beterinden korusun bizleri
Deletedmom136 Incitosum özür dilerim ya aslında korkutacak bi haber ama bilsek en azından önlemimizi alırız çantamızı hazırlarız tetikte oluruz diye düşünüyorum
Deletedmom136 MiracAlpinveUmutunAnnesi ay özür dilerm ya ben de korkuyorum vandayız iki gündür 4+ şiddetli oluyo ve sürekli adamın hesabı kontrol ediyorum :(
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom136 canım bende cok korkuyorum depremden gercekten surekli sallaniyomusum gibi geliyo duvarlari tutarak yuruyorum yani o derece
Muhammed_sefa05 Deletedmom136 evet canm iki gundur oluyor tatvandayim bende hisettik rabbim beterinden korusun
1mom1baby Deletedmom136 dyson lin in sahtekar olduğu ortaya çıkmıştı diye biliyorum google dan bakın isterseniz
Domino Görümden balikesir de fil süsleri ve robot u calismis kendi kendine baya hissetmis Rabbim korusun tüm ummeti muhammedi😔😔 ben istanbuldayim hissetmedim
Deletedmom136 MiracAlpinveUmutunAnnesi başıma ağrılar girdi ya ciddi anlamda çok korkuyorum 2011 yılında vandaki iki büyük depremi yaşadım aylarca çadırda konteynerda yattık çok zordu çok soğuktu şimdi de kızım var onunla nasıl yaparım düşünmekten deliye dönüyorum:( dünden önceki gün deprem oldu burda kızımı aldım napacağımı şaşırdım hangi köşeye saklayanayım daha şiddetlisi olursa napıcam diye 😖 of Allahım yaşatmasın
Deletedmom136 1mom1baby siz deyince baktım şimdi ama kimisi bilimsel metod kullanarak biliyor demiş kimisi şarlatan demiş bilemedim ki ama tahminleri de çıkıyor işte 😕
Mahinev [silindi] aklım çıktı dondum kaldım büyük ols Allah korusun çocukta tam TV'nin önünde gözüm karardı vala 🤦🏻♀️