Hayırlı olsun öncelikle. Duygularınızı yoğun yaşamanız çok normal. Bana göre lohusalık 2 yıl sürüyor öyle 40 gün falan değil, hele de emziriyorsanız. Hormonlarınızla birlikte her türlü şeyi düşünürsünüz. Bunun için kendinizi kötü hissetmeyin. Ama emin olun bu bebeği istemeseniz beyniniz nasıl olacak nasıl yapacağım vs gibi durumlar düşünmezdi. Bu aslında beyninizin sizi duruma hazırlama süreci bence. Eğer aldırmayı düşünmüyorsanız durumun pozitif tarafına odaklanın. Çocuklarınız beraber büyüyecek ve aralarında çok yaş farkı olmadığı için bir müddet sonra hep birlikte oynayacaklar, birbirlerini oyalayacaklar, siz de çok rahat edeceksiniz. Evet 2 yıl daha belki zorluk yaşarsınız ama şöyle düşünün; araya çok uzun zaman girse, rahata alışınca gözünüze daha zor gelecekti. Şimdi hepsini birden büyütüp ilerde daha uzun süre rahat edeceksiniz. Sağlıkla gelsin inşallah. :)