Eylul301023 bende de aynısı olmuşdu. Öğrendiğimde ağlamışdım ama kıyamadım birşey yapmaya. Şimdi yanımda ve kokusunu içime çekince çok vicdan azabı çekiyorum istemediğime. İnsan evladı değilde hamilelik,doğumda çekdiyi eziyetleri istemiyordur. 3 4 yaşdan sonra rahatlık batacak ve size daha zor gelecektir. Sevgiye gelince bende oyle düşünüyodum ama inanın ikisi de insan için aynı oluyor. Hangisini daha çok seviyorsun desen hiçbiir ayrım yapamam her anne gibi. Bence daha iyi düşünün. 3 4 yıl sonra yeniden başlamakmı yoksa 3 4 yıla artık biraz büyüyüb rahatlamış olmanmı