ElifDeniz21 ben yumurtlama dönemini yakalamak için yapıyordum bazı kadınların ayda iki kez yumurtlayabildiğini öğrenince ilk yumurtlamadan sonra yapmaya devam ettim ve bir ay içinde ikinci çizgiyi ikinci kez görünce şüphelenip erken gebelik testi de yaptım ve gebeliğimi böylece öğrendim adet günüm gelmemişti önceden öğrenmiş oldum