altandas bi anda kendi kendine oyalanırken dalmalarını farketmiştim sonrasında dahada sıklaşmıştı ama aşırı kısa sürüyordu. Bazen seslendiğimde tepki veriyor bazense dalması devam ediyordu. Nöroloji doktorumuz videoları izledi ihtmal vermedi ama yinede emin olmak için eeg istedi. Çok şükür sonucumuz temiz çıktı. Uykusunu alamayan bebeklerdede uyku duraklaması yaşanır buda onun gibi bişey dedi. Gerçektende 6. Ve 7. Ayında aşırı derecede uyku gerilemesi yaşadık gündüzleri en fazla iki kere yarım saat uyuyordu. Şimdi 8,5 aylık uykularımız düzene girer gibi dalmalarımızda neredeyse yok gibi. Sizde takip edin uykuyla bağdaşık bişey olabilir. Kalbiniz ferah olsun☺️