karan3535 bebek ağlama sesiyle bilinçli yapılan sesler farklıdır. Üst komşumuzda bir cenaze oldu ve 1 ay devamlı gelen giden oldu okunan mevlüt bile bizim evdeydi mikrofonla olduğu için. Hiç sesimizi çıkarıp bir şey demedik bunlar farklı durumlar çünkü diyemeyiz zaten. Tuvalete el bezlerini atıp üstüne tuz ruhu döktüğü için benim daha yeni doğum yaptığımda evimde lağım kokuyordu ve mecburen tadilat oldu buna da bir şey demedik kavga çıkmasın diye. Ama durum artık farklı boyuta geçti kavgalarından küfürlerinden veya bilinçli yaptığı gürültülerinden rahatsız oluyorum tabiki. Onların da altta bebek var diye düşünmeleri gerekiyor yoksa nerede komşuculuk? Herkes istediği özgürlükte yaşarsa başkalarının özgürlüğünü kısıtlar. Ben nasıl dikkat ediyorsam karşımdakinden de aynı özveriyi beklerim. Bebeğim ağladığı zaman alt komşuma mesaj atıyorum kusura bakma diye. Onların da köpeklerinin sesi var ama dert etmiyorum çünkü anlayışlı insanlar. Maalesef üst komşum öyle değil aksine bilerek yapıyor ve bana da bebek bu uyanır ağlar napalım gibi şeyler söylüyor. Siz komşunuzla anlaşabiliyorsanız sizin adınıza sevindim.