Arkadaşlar herkesle kavga edilmez. Trafikte, dışarda, komşunla, arkadaşınla, hiç ama hiç kimseyle … öyle bi devirde yaşıyoruz ki lütfen sessiz olun diyorsunuz karşındaki psikopat çıkıyor çat vuruyor seni. Dışarda koluma çarptın diyorsun çat bıçaklıyor seni. Trafikte yol vermedin kavgası oluyor adam darp ediliyorsun. Yani demem o ki kimin ne olduğunu nasıl bi haleti ruhiyede olduğunu bilemezsin etraf manyak kaynıyor. Eşim polis olduğu için herşeye temkinli davranmaya çalışıyoruz