MSkaya24 büyk kızm 2 yasında idi 2. Kızım doğdugnda kızımı kardeslerime braktm ama kızım durmadı ben gündüz sezaryen oldm sabah iste aksam 9 a kadr yanımda idi eve gönderdim onu yatsn diye ama yatıramadılar bnsiz durmadı bende dayanamadım zatn yanımda bi bebek görünce sasırdı gece 12 gbi getirdiler kızımı bna beraber yattık ha bnm icin cok zordu hastane ytagnda ameliyatlı ve kızımla yatmak ama icim rahattı yattım da cok denemez gaz sancısıyla uğrastım sürekli yürüdüm gece flan