2 hafta sonra doğumum var 2 yaş 4 aylık da kızım var. Kızım da aşırı düşkün bana, gündüz bi şekilde oyalar annem ama gece napıcak diye düşünüyodum ben de baya. Sonra dedim ki yani aman bir gece değil mi ya. Bir gece en fazla ağlar uykusuz kalır ertesi gün hallederiz yani anneme de bi gecelik zorluk kızıma da. Yapacak şey yok yani en fazla bi gece ağlayacak . Ki bence farklı olarak evde olmadığımızı görünce umudunu kesip uyuyacak bence.
Ben de işte şimdiden anlatıyorum hastaneye gidicem sen ananeyle duracaksın sonra bebek doğunca geliceksin filan diye. Elife kardeş geliyo kitabını da aldım ordan anlatıyorum filan