inci86 valla anlık bir durum böyle şeyler. Sizin bebek arabasından düşmüş. Benim 5 ay önce kızımın aşısını yaptırdık hemen yakında park var oraya gittik ağlaması geçsin diye. Eşim telefonunu evde unutmuş kayın validemi arayacaktı, telefonu verdim ben kızımı bebek arabasından almadan eşim elinden düşürdü 2 cm sağa gelse parkın yumuşak zeminine denk gelecek. Yapılmadıda tanıdık tamirci yoktu götürdüğümüz kişide saçma sapan şeyler yaptı gitti telefon. Samsungtu benim yeniden aldık yarın elimde inşallah