inci86 Kızlar baya bugün dışarı çıkmıştık tel bebek arabasından düşmüş araban ezmiş üstünden ıphone 11 di.Çok sinirlendim eşim görememiş neyse yaptırdık Ön cam ve arkası kırıktı çok değer kaybeder mi sizce ha benim ilk defa kırıldı ya bi tuhaf oldum
TalentedMom inci86 elim kırıldı diye okudum iPhone yaptırmak çokmasrafljmolutoe ya sor bakalım fiyat al
Kuzeymomss inci86 kuzenimin de 11 vardı 12ye yükselteceği zaman takasa götürmüş baya düşürmüşler ekranı kırılmış diye. Bilmiyorum anlıyorlar mı illa ki düşürürler bence. Bende 13 var alalı daha 2 ay mı 3 ay mı ne olmuştu pil yüzdesi de hala 100 merak edip telefoncuya bir sorayım dedim 25 e alırım dedim. 11i daha düşüğe alır diye düşünüyorum
tultanhanim inci86 görümcem iPhone 11 kullanıyordu, pili %80 lerdeydi hiç açılma çizilme felan yoktu 3 ay önce 13 bine satıp iPhone 13 aldı. Telefoncular direk anlıyor
Kuzeymomss inci86 Ne kadar önce aldın birde pil yüzden kaç. Pil yüzden de düşükse bilmiyorum o kadar verirler mi. İkinci elde acayip öldürüyorlar. 2 aylık telefona 25 diyorlar mesela kafayı yemişler
inci86 [silindi] olsun sağlık olsun napalım zaten satma gibi bi düşüncem yok bozulana kadar kullanıcam 😂😂