Derinmom26 anladım bizimki de geç konuşacak gibi sanki ısıtmeden kaynaklimi bilmiyorum ama 8,5 aylik oldu halen babildama yok sadece bağırıyor bir de anne diyo bazende ben onu kelimeden saymiyorum refleksi gibi sanki bizde rapor çıkartmaya çalışıyoruz 1.5 yaşında başlayacağız rehabilitasyona