EsilaMiracAyazEren_Moms AliyeZY genelde büyük marketlerde oluyor , ama normal molfix te iyi onu da alabilirsiniz yani. Ben şu an onu kullanıyorum çokta memnunum. 2 ay 2 günlük 2 no kullanıyorum
melikedefne AliyeZY Büyük marketlerde de yok genelde ben de bulamıyorum internetten sipariş verebilirsiniz
gizematadeniz yaraliceylanim evet ya bence de primanin premium care i pisik yapiyor. Yesil paket aktif bebek olani pisik yapmiyor. Bunu söylediğimde herkes sasiriyordu ama gercekten öyle demek ki.
yaraliceylanim gizematadeniz 🥲benimle dalga geçiyorlar en güzel olanı kullanamıyor da aktif Bebek onun alt kademesiymiş omu iyi geliyormuş bende tekiz sanıyordum şuan mutlu oldum 😊
ipekg54 gizematadeniz bebeğim 4 aylık doğduğundan beri premium care kullanıyorum bir kez bile pişik olmadı pişiği geç kızarıklık bile olmadı ve sadece gece uykusundan önce pişik kremi sürüyorum uzun süre kaldığı için en iyi serisi pişik ve sızdırma yaptı diyenlere çok şaşırıyorum
Aygul58 elizz_momm 19 aylık sabah uyandığında büyüğünü yapar net 🙂 onun için uygun hangisiyse onu alır takarım sabah sonrasında gündüzleri goon 5 numara geceleri de prima 4 numara ve molfix beyaz yeni çıkan dönüşümlü 🥰
damlaozzz elizz_momm 8,5 aylık molfix mavi paket 5 numara kullanıyoruz sleepy kullandım asla memnun kalmadık pişik sızdırma hepsi oldu
glz2 elizz_momm ilk zamanlar kullandık pişik yaptı goon aldık şuan 9 aylık goonun sarı paketini kullanıyoruz çok memnunum 4 numara
melikedefne elizz_momm 5 aylık Prima premium care 3 numara kullanıyoruz. Molfix de kullandım fakat pişik yaptı.
ipekg54 atesnzm merhaba kızım tam 4 aylık 20 gün önce prima premium care 4 numaraya geçtik bebeğiniz kaç kilo acaba ?
atesnzm ipekg54 bebeğim geçen ayın 22 sinde 7.100 dü şu anda güncel kilosunu bilmiyorum 22 sinde tekrar kontrolümüz var
gizematadeniz ipekg54 valla yenidoganda almistim en iyisi o diye ama malesef. Diger normal prima cok daha iyi geldi bize. Bebekten bebege degisiyor muhtemelen
newmomdml elizz_momm 1 aylik 1 beden kullaniyorum molfixi ama sızdiriyor. Ilk dogdugunda bim in jenny wilyl bezini kullandim mükemmel bir bez tavsiye ediyorum. Elimdekilerin bitmesini bekleyecektim ama yarin alicam jenny willy i kesinlikle fiyat performans bezi