Kitsu 3 ay 15 günlük Molfix 2 numara küçük geliyor ama paketi bitirmeye çalışıyoruz stok yaparken yanlış yapmışım 😅
duruislife elizz_momm sleepy de kullandım sızdırma yaptı. Molfix devam her çeşidini denedim hepsinden memnun kaldım ama pure soft ekstra iyiydi. 8 ay 17 günlük 4 numara kullanıyorum
busrasil2019 yagmur35yy 5 sene önce ilk oğlumda da kullandım bu oğlumda da kullanıyorum. Çok memnunum ben canım
mavisanne0 elizz_momm benim de kızım 4 aylık 4 numara kullanıyorum taşma yapmıyor bizde ama çok iz yapıyor bende o yüzden değiştireceğim paketin bitmesini bekliyorum
mbmy Birsaripapatyaannesi ablamın oğlu 1.5 yaşında hala 5 numara kullanıyor 2 ye kadar kullanırız herhalde 😂😂
balkan77 demiralpdemir bacaklarını sıkıyorsa bezi büyütün benim oğlum biraz toplu belli oluyor bezin küçük geldiği aslı yapışkanlarından da anlıyorsun
canmanayvesuyu havva2_ şu an 8 kg civarında çok memnunum ama 5 numarası hiç bi yerde yok sanırım artık üretilmeyecek premium şu oksijen teknolojisi mi ne çıktı ya 5te ona geçecek gibiyim ben de 🫠
uzaygorkeminannesi elizz_momm doğduğu günden beri goon kullanıyorum. Şuan 2,5 aylık 3 beden kullanıyorum. Hiç sızdırma ya da pişik yapmadı.
KayraVeAnnesi_06 Kucukkiz Büyük tuvaletini yaptığında mecbur direk yanlarından yırtıp açıyorum o şekilde temizliyorum ama kesinlikle tavsiye ederim aşırı kolaylık ben severek kullanıyorum oğluma