hilalyurdakulllll ben normal doğum yaptım 5 ay önce aynı şekilde terleme vs çok oluyor yatarken yürürken otururken hep bir hararet sıcak basması bunlar normal ama terle ödemi at ben hamileyken ödem toplamadım doğumdan sonraki sabaha karşı vücut ödem tuttu heryerim şişti parmaklar kollarım sanki kaslı gibiydi bebeği kavrayamıyordum terleye terleye azaldı ama biraz sürdü tabi 10-15 gün kadar kanamada olması iyi egsersiz yapamıyoruz ama yürü evde hareket ettikçe içerdeki kanama pıhtı dışarı atması lazım karnına hafif masaj da yapabilirsin dikişler iyileştiyse