Ben normal doğum yaptım ama ben de sizin gibiydim. Terlemekten nefret ettim o dönem, şimdi yine yaz geliyor buhranlar basıyor beni. Doğumdan kaynaklı hormonlarla ilgili sanıyorum. Bi de emzirdikçe daha da terliyordum, şuanda bebeğim 7,5 aylık, o dönemki gibi terlemiyorum ama hala eskiye göre hızlı ve kokulu terliyorum maalesef. Eskiden koku olmazdı ve hızlı terlemezdim, emzirme bitene kadar anlaşılmayacak heralde geçici mi kalıcı mı 😪