gulummmmmm Kızlar bebeğim 40 günlükken hastanedeydi , Zaturreden yattığı için hemen duş aldırmak istemedik Yarın kirkini çıkarmayı düşünüyorum Ama Nasıl çıkartılır bilmiyorum Bilgisi olan Beni aydınlatabilir mi 🫂
Demetbulut gulummmmmm bebeğin 40 diye birseyyok o anne için geçerli norml hayatına dönebilmesi için .. ama illa bişey yapacagim diyorsanız ikinizde dusunuzu alın mis gibi yeterli
mutlulukkkzamani gulummmmmm Benm bebeğimin de bugün 40ydi birşey yapmadım foto çekmek için kullanılan şeyler var makas para altın gibi öyle yaptım foto çektim sonrası başını yıkadım kendimde gusül abdesti alıp yikandim odur Başka birşey yapılmıyor zatn
gulummmmmm betul97_ Bizde bugün normal yıkadık ama 40 niyetini söylemeyi unuttuk sen niyet ettin mi canim
gulummmmmm denizalismom Bizde duş aldirdik bugün ama normal yıkadık niyet etmeyi unuttuk sen ettin mi canim Hastaneden çıkınca hemen yikamadik zatürreden yattı ya usutmesin diye
betul97_ gulummmmmm Hiç niyet etmedim kaynanam bir sürü şeyler söyledi işte bebeğin suyundan 40 yemek kaşığı alınır içine gümüş yüzüm koyulur vs bir sürü şey söyledi yapmadım çok saçma geldi sadece yıkandık
denizalismom gulummmmmm bana göre hurafe geldiği için bişey yapmadım. Amaç yıkansın temiz olsundu . 🌸 niyet etmediyseniz de bişey olmaz yıkama amacınız belli çünkü 🌸☺️
gulummmmmm mutlulukkkzamani Teşekkür ederim Canım bende öyle yapayım o zaman , Hani farklı şeyler yapıyorlar ya aklıma geldi bı sorayım dedim
gulummmmmm betul97_ Teşekkür ederim Canım Bende öyle yapayım o zaman , Farklı şeyler duyunca kafam karisti nasıl yaparım ederim diye bende banyo yaptırır gusül alırım o zaman
gulummmmmm denizalismom valla Herkes çıkardın mi kirkini diyince bende acaba şart mı diye kendimi sucladim Yıkadık her gün yıkamaya korkuyorum yeni zatürre atlattık Ev biraz serin doğalgaz ne kadar açık olsada Korkuyorum usutmesinden ara ara yıkıycam yaza kadar yazın her gün yıkarım 🥰
gulummmmmm cLearQueen Teşekkür ederim Canım herkes diyince sucladim valla kendimi neden eksik yaptım diye
gulummmmmm adaatuna Teşekkür ederim Canım ben dün yıkadık diye 2 gün falan ara vercem yeni zatürre atlattık usutmesinden korkuyorum Doğalgaz açık ama Yine ev serin yaza kadar böyle aralıklı yıkayıp yazın her gün yıkıycam inşallah 🥰
mavili_kelebek gulummmmmm Böyle şeyler hazırlayıp resim çekmiştim hatıra kalsın diye.Bende bebeğim de banyo yapmıştık.☺️
gulummmmmm mavili_kelebek Çok güzel olmuş Canım Allah Hayırlı uzun ömürler versin inşallah Yavrularımiza 🥰