Denizanasi92 tamam da cocuk mamayla beslense en azından nikotin ve zifir almaz. Bence çok daha sağlıklı olur. Bunu yarın kontrolde doktora soracağım. Sigara içerek emzirmek mi ? Yoksa sigara içtiği için mama vermek mi daha sağlıklı diye. Ben de ne diyeceğini aşırı merak ettim. Cevabını bu başlığa yazacağım hem başlıksahibi de bilgilenmis olur