mrvz Kızlar hamileliğimde hiç içmedim ama doğurduktan sonra lohusalık psikolojisinde bir tane içeyim falan derken şimdi aktif içmeye başladım mama destekli gidiyorum çok sütüm yok ama yine de tekrar bırakmak da çok zor geliyor ne yapacağım bilemiyorum
Snp57asel mrvz bi kere başladıysan birakmak çok zor canım bende hamileligim boyunca hiç içmedim ama dogum yaptiktan sonra 1 dal 2 dal derken bende senin gibi aktif icmeye basladim emziriyorum da 20 aylık oldu kızım çok şükür Bi zararını görmedim
aselkussum mrvz vicdanımı körükleyen tek şey herseyine dikkat ediyorum ama şu illeti birakamadim bide kızım alerjik :(
silahincer mrvz ben 2 çocuğum da da hamilelikte de emzirirken de içtim bir sorun olmadı ama küçükse içeceğiniz zaman üstünüze bir hırka falan bir şey alın koku üstünüze sinmesin
mrvz Snp57asel aynı süreci yaşamışız vicdan da yapıyorum her gece yarın artık içmiyceö diyorum sabah dayanamıyorum. Biz daha 1.5 aylığız
Denizanasi92 kimbumadam bu çok yanlış bir yönlendirme böyle söylemeyin. İçmese çok çok daha iyi elbette ama anne sütü vermeyi esirgetecek yorumu doktorlar bile söylemez kolay kolay
mrvz aselkussum 9 ay çok iyiydi ama şimdi ağzıma değdi ayların birikimi de var bırakmak çok zor geliyor
periaydn mrvz hamileyken bile full içenler var tabiki iyi bişey değil ama bağımlılk yapan bir şey eşimden biliyorum bırakıcam diyor ama bırakamıyor kullananları da yargılamıyorum bırakamıyorsanda azaltmaya çalış en azından günde 1-2 tane iç bol bol su iç ve meyve ye canm
aselkussum mrvz içmeyenler muhtemelen lincleyecektir ama bağımlılık gerçekten rezil bişey özellikle kafada bitirme olayı istersen 1 sene içme kafada bitirme olayı olmadı mı ilk fırsatta yapacağın şey tekrar aynı bağımlılıga dönmek malesef :(
cLearQueen mrvz valla yenilen icilen zararli seylerin hepsi geciyo Ama bence sigara gibi zararli hamburger paketli gida gibi seyler de yenmemeli o zaman. Onlardaki katki maddeleri de hep sute geciyo
cudana cLearQueen yani kırk yılda bir yenen hamburger ile sigara nasıl bir tutulabilir çok ilginç süte geçmesi nikotini kokusu… yazık bebeklere
senbibaksana1 mrvz hazir birakmissin keske 1 dal deyip baslamasaydin ben ilk cocugumda 4 ay hamilelikte ictim ama sonra biraktim dahada agzima surmedim bazen ruyamda bile goruyorum ama 6 7 sene olacak neredeyse icmeyeli hamileyken insan bi azimleniyo belki baska bebisinde birakirsin yine bunuda tecrube etmis oldun dogurunca baslamazsin 🤔
mrvz senbibaksana1 ben tamamen bırakmak niyetinde olmadım hiç belki kafamda bitse bırakırdım hamile olduğumu öğrendiğim an direk bırakmıştım ama kafamda bitmemişti. Bir gün kafamda da biter umarım
Seayel Ya bebek ya bebek hiçbir şey o minnacık candan önemli değil, siz kendi iradenizle içerken ona da içirmek zorunda değilsiniz ne kadar elinizi ağzınızı yıkasanız da maruz kalıyor sütünüzden de geçiyor yazık yapmayın lütfen
mrvz Seayel doğru söylüyorsunuz hamileyken çok güzel korudum bunu lohusalık psikolojisinde stresten hormanlardan falan bunalıp bir tane içeyim dedim devamı geldi malesef