3 yıldır siirtteyiz bu yıl tayinciyiz gün sayıyoruz 3 yıldır bitse de gitsek diye eşinizin komando olma ihtimali varsa ve merkez düşünüyorsanız kesinlikle Siirt yazmayın ben 3 yılda eşimi 1 yıl anca gördüm aşırı görev hep görev çok yoğun merkez komando eşiniz başka birimde çalışacaksa yazabilirsiniz