MFOM123 hadi ya geçmiş olsun bizde 3 buçuk aylikken başladık 😔 çift bez diye oyaladı doktor. Başka doktora gittik. Gelişme var ama yeterli değil dedi bandaja başlandı. Keşke daha erken baslansaydi. Bebeklere bişey olmasın inşallah bizimde bir an önce geçer bu günler 😔 bide doktor bize günde bir saat çıkarabilirsiniz dedi. Sizdede böyle bişey var mıydı acaba çıkarmak istiyorum ama iyilesmezse diye korkuyorum