Arkadaşlar bir buçuk aylık kızım var , kalça çıkıklığı yok ama kalçası tam oturmamış,şuan çift bez kullanıyoruz.var mı benim durumumda olan yada öncesinde yaşayan.cift bez faydalı oluyor mu, bazıları çift bezin tedavi olmadığını söylüyor ama doktorumuz çift bez kullanın bir ay snr kontrole gelin dedi