mbabygirlm sen sürekli bu TV konusuna takıksın sürekli post açman beni ilgilendirmez ama bu konudan rahatsızsin ama vicdan rahatlatmak için buraya sorup duruyorsun . Elinden bişey gelmiyorsa sal gitsin artık . Ama TV izletmeme konusunda kararlıysan da biseyler yapmaya çalış. Herkes sana önceki postlarinda da öneriler verdi ama hala aynı şeyler etrafında donuyosun