Ekrana sadece konuşma sorunu, sosyalleşme sorunu olarak bakmayın arkadaşlar. Sabırsız davranma, dürtüleri kontrol edememe, agresif davranışlar en ufak şeylere sinirlenme, dikkat eksikliği veya dikkati kısaltma gibi sorunlarda ortaya çıkar. 2 veya 3 yaş sonra yaşı çarpı 10 dakika öneriliyor. Çocuğum ekrandan hiç etkilenmez dense bile öğretmenler en ufa davranışta anlıyor ekrandan olduğunu.
Çok zorlanıyorsa bu süre azar azar indirilir kardeşinin bakımına eşlik edebilir. Havalarda ısınıyor kardeşi de o zaman 4 5 aylık olur dışarı parka çıkar ikisine iyi gelir. Oyun parkı oyun evi veya varsa belediyelerin kreşi imkan neye yetiyorsa.