32+2 beklenmedik bir anda 12 /07.18 de doğum yaptım.anne karnında.plesenta deformu oldu hastaneye gittiğimde oglusumun kalbi atmiyordu.doktorlar.öldugunu bile soyledi.kucuk savascim hipotermi diye tedavi gördü.1bucuk ay küvezde kaldı.1840 gram doğdu.cok şükur korku dolu günler geride kaldı.premature doğan çocuklar hayata 1/0 önde başlıyor ve hayata sıkı sıkı tutunuyorlar.Ozamanlar beni hayata bağlayan tek şey oglusumun güçlü olması ve hayata inatla dört elle sarılması oldu.🙏🙏🙏🙏🙏🙏Rabbim kimseye yasatmasin