nzlkc Defneayaz 34+0 2590 gram doğdu. Solunum yetersizliğinden 13 gün kuvözde kaldı. Şimdi 3 ay 5 günlük 😊
[silindi] Saida_Safiye evet bende 37 yaptım nasıl prematüre oluyor öyle bişey olsa söylerlerdi doktorlr🤔
Sinem- Saida_Safiye bende 36+4 de doğum yaptım normalde 40 hafta olması gerekli erkek bebeklerde ama oğlumun kilosu 2.750 olduğu için prematüre sayılmadı. Arkadaşın bebeği 2.500 kilo ve üzeri olsaydı prematüre sayılmazdı ama 2.500 altı olduğu için prematüre klasmanına giriyor
Benanneyim12 nzlkc canım ben de aynı haftada doğum yaptım acaba ne zaman bebeğin ile göz göze geldin ilk hatırlıyor musun? Hangi aylarda sana tepki verdi güldü ?
Deletedmom0028 kayrayilmaz 37 erken sayılmıyor canım bende 37 de yaptım. 36.hafta dolduktan sonra yani 37 ye girince normal kabul ediliyor.
Sevda_15 Defneayaz 36 haftalık 2650 grm doğduk zorlu bir süreçti kilo kaybı yeniden toparlama süreci zorlu emme dönemi derken 3 aylık olduk çok şükür ❤️
Ayce_1999 Defneayaz 34+5 günlük doğduk 2630 gr çok şükür kilosu herşeyi iyi olduğundan küvezde hiç kalmadık ertesi gün eve geldik 🥰
Benanneyim12 Ayce_1999 kızlar ben de aynı haftada doğum yaptım acaba ne zaman bebeğiniz ile göz göze geldiniz ilk hatırlıyor musunüz ? Hangi aylarda size tepki verdi güldü ? Nderin DuyguNefes Omerberat
Defneayaz 34 haftalik doğdu iki Çocuğum da 2.180 gram dogdu oğlum 💙 14 gün kaldı küvezde çok şükür şimdi 1 ay 13 günlük💙