Orenda_ balkizlar Evt doğru ilk adetler öyle oluyor doğumdan sonra 3. Doğumumu yaptım 7. Ayda ilk adetimi oldum doğumdan sonra daha sonra spiral taktırdım doktorum az olursun bir yıl düzensiz olur normal demişti ama 2 yıl oldu hala böyle 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
balkizlar Orenda_ ben de doğumdan sonra yani 40 tan sonra bir kere oldum leke gibi sonra olmadım bne de implant taktırdım hem implant hem emzirmeden dolayı normal diyorlar ama çok korkuyorum 5 aylık hamile olunca öğrenirsem falan diye 🤣🤣
lokumtos Orenda_ düzensiz olunca en azından bi ihtimal benim günü bile şaşmaz 5 gün geciktim o yüzden bu korkum
Orenda_ lokumtos Negatif de çıkıyor diyorsun🤔bi 3 gün daha bekle bakiim noluyor bende beklemedeyim benimki belli olmuyor kafasına göre takılıyor 😂