Orenda_ lokumtos Ahahaha Ramazana bir gün kala bitmişti orucu ful tuttum bayramda geçti gitti hâlâ tık yok testte yapmadım korkuyorum yapmaya😬
bnurr lokumtos ayyyy bende aynı durumdayım pazartesi kan vercem ama heryerim efsane ağrıyor olduğunu düşünmüyorum testler negatifff
balkizlar Orenda_ doktor da bana iki yıla kadar olmaman normal dedi ama ben de korkuyorum doğumdan sonra bir kere oldum daha olmadım 3-4 aydır
lokumtos bnurr bende pazartesi tekrar kan vericem şimdi kahverengi lekelenmede var benim muhtemelen geç döllenme
Orenda_ balkizlar Evt doğru ilk adetler öyle oluyor doğumdan sonra 3. Doğumumu yaptım 7. Ayda ilk adetimi oldum doğumdan sonra daha sonra spiral taktırdım doktorum az olursun bir yıl düzensiz olur normal demişti ama 2 yıl oldu hala böyle 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
nesemyokbugun lokumtos mevsimsel olur stres olur olurda olur korkma benim 8-9 dün geciktiydi kesin hamileyim dedim 10. Gün oldum mevsimsel geçiş olduğu için normal demişti doktor 🥲
menesahasan lokumtos benim kan testinden cıkmadı normal testlerdede hastaneye gittik hamile olduğumu ögrendik