gulayada keşke devam etseydin emzirmeye benimde ilk başta az hatta yine az ama yağlı olduğu için doyuyor kilosu falan iyi bakın uzuldunuz olan size oldu eşinizin ailesi yanınızda değil iyi kötü gününüzde zor olucak ama yipratmayin üzülmeyin yinede emdiği kadar emsin 10 dk sonra gazını çıkartın sonra diğer gouse geçin anne sutude alsın tabi siz iyisini bilirsiniz