Arkadaşlar bebeğim sadece uykuda yemeye başladı bir enfeksiyon geçirdik idrar yolu ondan sonra hep uykuda yemeye başladı bu durum çok yorucu uyku gerilemesi var uyutmadan beslenmiyor bebeğim 4 buçuk aylık 30 gün sonra e K gıdaya geçmemiz gerekiyor uykuda ek gıda yenmez ki bunun bir yolu yok mu tecrübeli anneler yorum yapabilir misiniz