kendihalindeanne beer hiç bilmiyorum ama ben Aptamil conformilden devam ediyorum ve bebeğimin buna alistigini fark ettim aksi bir durum olmadıkça değiştirmeyeceğim gazı da mecbur birkaç ay çekeceğiz çok bir çözümü yok gibi zamandan başka