newmo Tazeanneg rutine koy sendinde dinlenmen lazım uyuman gerekiyor o 2 buçuk saate ki sütün verimli olsun
Tazeanneg Susuu28_ ben şimdi de kundak yapmaya çalışıyorum ama olmuyor o el illa çıkacak annemgilde kaldım 40 gün güzeldi orda uykuları şimdi 2 gündür evdeyiz uyku falan kalmadı çocukta şimdilik eşim var 2 hafta evde bide 3 buçuk yaş bebem var o zorlamasa bakıyorum bi şekilde anneler iyi ki var Allah eksikliklerini göstermesin
cns06 Benim de bebeğim 46 günlük son günlerde gaz problemleri arttı ıkınmaktan uykusundan uyanıyor memede de son zamanlarda çekiştirmeleri çok arttı gazdan diye düşünüyorum atak haftasından da olabilir sizlerde nasıl bu durum
Tazeanneg cns06 bizde öyleyiz memeyle kavga ediyor resmen hani şüphe duyuyorum acaba sütüm yok mu diye
barefsel Bizde 50 günlügüz uykuya geçirmelerde zorlanıyorum kucakta uyuyor yataga bırakınca uyanıyor, emzik tutmuyor bide emme seklini ayarlayamıyorum her dk istiyor sanki belli saatlerdemi vermek lazım nasıl olcak beslenmesi
gamomuu barefsel 55 günlük bebeğim sürekli emziriyorum bu yüzden dışarı da çıkamıyoruz hemen ağlıyor ne yapmam lazım acaba?
Tazeanneg barefsel ya ben emzirme danışmanına sorduğum da gak dese meme guk dese meme ver dedi kafam karıştı hani burada da rutini olsun diyorlar
Susuu28_ cns06 bilgim yok valla bizimkide daha 1 ay 7 gnluk ataklar 1 hafta suruyo diyolar ay suruyo diyolar bende burda okuduklarimdan bikiyorm
Tazeanneg cns06 internetten araştırın bunu atak haftası hesapla yazın bebeginiz 40 haftayı tamamladığı tarihi yazın o zaman orda çıkıyor
barefsel gamomuu valla ben de anlamadım bizde evdeyiz eğer dışarı cıkacaksak biraz sağıp biberona koyuyorum emziremeyeceksem biberondan veriyorum hemen
Tazeanneg gamomuu bende öyleyim daha dışarı çıkmadım nasıl çıkacağımı bilmiyorum ikinci çocuk ama bocaliyorum ilk oğlumda 40 da bile disardaydim