birerkekbirkizannesii ekinokss canım bebegım suan 3.5 aylık oldu:) huyu degısmedı artık uyanıyor ama beslenme de yıne zorlanıyoruz ınatcı bı bebek çok sukur bır sorun yok. Bız sarılıgı çok hafıf atlattık sarılık yaşamadık dıyebılırım
zmom birerkekbirkizannesii buraya dönmeyi unutmuşum kusura bakmayın hastaneye gittik kan ,idrar vs birsürü test yapıldı hepsi temiz çıktı çok şükür.Doktorum soğuk sıcak dengesizliği veya büyüme atağından olabilir dedi ertesi günde normal düzenimize döndük çok şükür 🤗