zmom Merhaba arkadaşlar 2 aylık oğlum son 2 gündür sürekli uyuyor ya kendi acıkınca ya da ben zorla uyandırıp besliyorum sonra hemen bidaha uyuyor,Normalde gün içinde en fazla 1-2 saat uyurdu 48 saattir uyuyor çocuğum ne yapmalıyım sizce
birerkekbirkizannesii zmom 48 saatte hıc mı uyanmadı beslenme dışında bıraz dazla Şankı doktorunuza mesaj atmayı denesenız
Bunedunyakardesim zmom maşallah diyeyim nazar değmesin ne istiyosun bacım uyusun acıkınca emiyo riyosun demek ki doyuyo doymasa uyumaz benim kızım 5 gün sonra 2 aylık olcak 3 gündür mahvediyo bizi ne gecemiz kaldı ne gündüzümüz ruh gibiyiz perişan olduk inşallah bizde uykularımıza geri döneriz
pimpiriklianne43 zmom benim oğlum hiç uyumuyordu doktora götürdük hastamı diye doktorda hasta olsaydı çok uyurdu demişti
zmom birerkekbirkizannesii en fazla yarım saat uyanık kalıyor o da yemek bez biraz gülücük atıyor sonra direk uyuyor öğle arasından sonra arayacağım doktorumu size de bir sormak istedim
zmom Bunedunyakardesim normalde bu şekilde uyumadığı için endişe ettim hasta mı acaba diye ilk çocuk olduğu için biraz evhamlıyım,Size de kolaylıklar dilerim 🤗
larennndemet zmom bir sıkıntısı olsaydı huzursuz olurdu annesi büyük ihtimalle artık gaz veya başka bi sıkıntısınyok rahat etmiş uyuyo olabilir ama her ihtimale karşı doktorunuzla bu durumu görüşün bence de
birerkekbirkizannesii zmom Aşkım ben de hiç uyanmadi bayıldı sandım çocuk tövbe Allah korusun Şu an bebeğin küçük çok normal üç aydan sonra uyusun diye dua edeceksin Göz olmayan karnı tok olan bebek ne yapar koşup oynayacak değil ya uyur
zmom melmer bu kadar uyumasının normal olmadığını hastaneye gelmemi söyledi enfeksiyonuna vs bakılacak yoldayız
ekinokss birerkekbirkizannesii korkutmak istemem ama 3 günlük sarılık tedavisi sonrası eve getirdikten sonra oğlumu hiç uyandıramadık o kadar zor besliyodum ki zorla uyandırıyorduk bir iki dakika en fazla gözü açık kalıyodu aynı gün gece ateşlendi hastaneye gittik ve 57 crp (çok yüksek enfeksiyon) ile yoğun bakıma alındı Allah’a bin şükür 10 günlük tedavi süresinden sonra 3 e düşünce crp evimize getirdik bu kadar uyuması normal değil umarım kötü birşeyi yoktur yavrunuzun tüm dualarım sizinle rabbim hiçbir yavruyu hastalıkla sınamasın
zmom birerkekbirkizannesii buraya dönmeyi unutmuşum kusura bakmayın hastaneye gittik kan ,idrar vs birsürü test yapıldı hepsi temiz çıktı çok şükür.Doktorum soğuk sıcak dengesizliği veya büyüme atağından olabilir dedi ertesi günde normal düzenimize döndük çok şükür 🤗
birerkekbirkizannesii ekinokss canım bebegım suan 3.5 aylık oldu:) huyu degısmedı artık uyanıyor ama beslenme de yıne zorlanıyoruz ınatcı bı bebek çok sukur bır sorun yok. Bız sarılıgı çok hafıf atlattık sarılık yaşamadık dıyebılırım
tahin zmom bizde de aynısı var ama şöyle mesela bir gün full uyuyor diğer gün daha az çok değişken hatta soru açtım hasta ama ben nş anlamıyorum diye
tahin melmer sanırım o ara büyüme atağı varmış o 2-3 gün çok ağladı sonra ağlaması azaldı. Yine var huysuzluk ama şimdi daha eskisi kadar siz nasılsınız