mericimcim benim durum karışık biraz.. 3 gün ikamet ettiğim ilçede 2 günde 50 km mesafede olan ilçede çalışıyorum.. ikamet ettiğim ilçede çalışırken öğlen arası geliyorum süt iznimde var zaten ama diğer ilçeye gidince öğle arası gelemiyorum 1 den sonra cikiyorum ve yol vs 2 yi buluyor gelmem malesef 😞 dün oraya gitmiştim sabah yumurta yemiş ama sütü kesinlikle almak isemiyor kaşık bardak biberon yok almıyor sütü 😞