Bebeğim tam 4 aylık olduğunda yani 1 hafta sonra çalışmaya başlayacağım bu zamana kadar hep memeyle beslendi artık sağım yapmam gerekecek ve biberonla beslenecek bir kaç öğün bugün alıştırmaya başlayacağım inşallah sizlerden bu geçişi yapanlar nasıl yaptı tecrübelerinize fikirlerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim 💐