durubebek_
Benim oğlan da yarın 3 olacak.
Yaklaşık bir haftadır gündüzleri huzursuz,bu zamana kadar gaz sorunu olmayan bebenin gaz sorunları başladı.
Hafiften bi meme reddi de var ama bi şekilde emziriyorurum, karnı toksa asla memeyi almaz, bu sefer de uykuya geçemiyor emzik verdiğim an uyuyor resmen ben emzik istiyorum diyor. Kuçakta durmak istemesinin dışında oyun istiyor, yere yatırıyorum eline tutabileceği bir çıngırak veriyorum, tepindikçe ses çıkartsın diye ayak altına boş yada azalmış ıslak mendil paketi koyuyorum o şekilde baya uzun süre kalıyor. Birde yatırdığım da çok fazla konusuyorum/z cok seviyor ve bize karşılık veriyor aguluyor gülüyor.
Elleri sürekli ağzında,hırslı bir şekilde ağzına sokmaya çalışıyor, baya bir salyası da var. Bizim şuanlık böyle gidiyor.