Kızlar merhaba yazdığım gibi bebeğim yarın 3 aylık ve yaklaşık 1-2 hafftadır yatmak istemiyor zaten olabildiğince kucagımda evde geziyoruz,yüz üstü egzersiz yapıyoruz,kitaplarını gösterip anlatıyorum ama bazı değişimler var
1.Yatar şekilde kalmak istemiyor yaklaşık 1-2 haftadır kalkmaya çalışıyor yatırdığımda
2.Uyku saati geldiğinde uyutmaya çalışırken çığlık çığlığa ağlıyor bi süre sonra duruyor
3.Kucagımda hep gezmek istiyor uyuturken bile yürüyerek gezmemi istiyor kucagımdayken oturursam yine ağlıyor yanına bir seyler bırakıp çıkarsam peşimden bağırıyor 🤷🏻♀️
4.Yüz üstü egzersiz de fazla uzun tutamıyorum aglıyor,bagırıyor karşısına renkli kitaplar,oyuncaklar koysam da bu süreyi nasıl uzatabilirim
Atak mı yoksa sıkılıyor mu artık anlayamadım küçücük ev bi süre sonra başım dönüyor gez gez işlerim oluyor yerine bırakıp oyuncaklarını koyuyorum en fazla 10 dk duruyor evde daha farklı neler yapabiliriz dışarı sürekli çıkma şansımız olmuyor