iremaydmr özelde babam bile yanımdaydı, saçımı bile taradı. Keza annem, kayınvalidem hep destek oldular. Eşim saat kaç olursa olsun hep elini sallayarak girdi-çıktı. Doğum benim tercihime bırakıldı sezaryen mi normal mi. Hatta epidural istiyorum dedim ona bile tamam dendi. Doktora zaten her zaman ulaşma imkanım vardı. Ebeler, hemşireler nazikti. Bir de doğum yaptığım hastane emzirme dostu bir hastaneydi saatlerce eğitim verdiler. Çocuk doktoru odaya kaç kere muayene etmeye geldi bu fırsatları tepmeyeyim hiç.