Herkese günaydın ☀️ kararsız kaldığım bir konuyu paylaşmak istiyorum. İlk gebeliğim direk özelde oldu 2020 senesinden bahsediyorum, birikmişte vardı ve o zaman doğumlar bu kadar değildi. Şimdi malum her hastanede farklı fiyat veriyor, neredeyse 1 bilezik parasına denk geliyor. Açıkçası devletten çok korkuyordum, geçen eltimin doğumu için girdim aslında o kadar da kötü değildi. Tabiki suratsız hemşireler, ebeler vardı, ilgi alaka da pek yoktu ilk doğumda epidural bana 3 cm ile verildi, eltimi 6 cm olana kadar bekletip vermeden doğum yaptırdılar, eşi içeri giremedi ki benim eşim kordonu kesmişti, eşim kalsın istiyordum bunda ama devlette olursa kalamayacak, ziyaret saatleri kısıtlı gibi gibi işte klasik devlet hastanesi. Sonuç olarak gözden çıkartılan ortalama 25-30 bin bir ücret varken bende devlette doğurma karşılığı Ajda istedim. Tabi net karar vermedim. Özelin o rahatlığını arar mıyım? Pişman olur muyum? Çıkmak istersem nasıl olacak? Kafamı kurcalayan bir sürü soru var. Siz olsanız hangisini seçersiniz ?