Solay fedeye çok pahalı olmasına gerek yok diye düşünüyorum ben kızım 15 aylık ben 600 liralık bi tane aldım trendyoldan çok memnunum ayak koyma yeri var ve gerçekten boyutu çok iyi sadece yemek yiyip kalkacaksa alınır ki bence mama sandalyesi aktivite yeri değil yemeği yiyip kalkıyor ve şu da bi germek bazı bebekler asla sevmiyor pahalı bişey alıp kullanmazsanız üzülürsünüz
Bereninannesi10 fedeye ben kızım için almıştım hem mama sandalyesi oluyor hemde çalışma masası halende duruyor çok iyi kullanışlı isterseniz 2.el olarak satabilirim size
ozlemozerrr İlk çocuğuma çok yüksek fiyatlı gereksiz büyüklükte bir ürün almıştım daha konforlu olur diye . 2 . Cocugumda bir kenara kaldırıp ikea antilop aldım . Temizlemesi oldukça kolay , ürün hafif , diğerinden daha konforlu .
befnn fedeye ikea antilop ayak desteğini de aldım hem hafiif hem temizlenmesi kolay çok kullanışlı tavsiye edrm
yagmur35yy fedeye ebebkten almıştım ben çokta memnunum fiyatıda uygun multi happy masalı sitesine yazarsanız cikiyo 16 kızım aktivite mama sandalye olarakta kullanıyoruz bölünüyor yani
funda94 fedeye E bebekte indirim var 6 bine düşüyor bazı modeller biz joie kullanıyoruz çok memnunuz taşıyabiliyoruz odadan odaya kolayca boyu ayarlayabiliyorsunuz
tgyozkn sebur bende bu mama sandalyesini beğeniyorum fakat ayak desteğinin hiç bi yerde olmaması kafamı karıştırıyor 😒
sebur tgyozkn evet ilk başta bende bulamadım ama sonra trendyolda buldum ama tükenmiş. Takip edin belki yine yakın zamanda da gelir https://ty.gl/m9ik2h5y447c5
cnss23 baharne momas hangi modelini kullanıyorsunuz acaba ben misto 2 4in1 olana bakıyorum ama karar veremedim antilop mu daha kullanışlıdır yoksa elele mi diye
cnss23 momas fotoğrafta sanki ayaklığı çok aşağıda kalıyor gibi gözüküyor ama öyle mi ayarlanabiliyor mu yada
mavidomatess nilandme meraba kiwi koala antilop gibi banyoda hemen yıkanır mı. Ben blw gibi kendi yemesinede izin vereceğim bende yedireceğim