fedeye Prego Mamamia sandalyesini aldım. Çok oturaklı, devrilme durumu yok ve çocuk için rahat evet ama çok yer kaplıyor, hantal. Dört tekerlekli olmasını sevilmiştim ama bunu bir yere taşımaktansa İkea Antilop daha kolay ve zahmetsiz. Temizlemesi de yine ikea modelinin daha kolay. O yüzden çok para vermeyin ikea alın geçin derim. Bu arada aparat olarak MAMATUT uyumlu sandalye alırsanız çok rahat edersiniz.