Dhi mbabygirlm ben bu karar verme konusuunda biraz makro ve mikro karar olarak bakıyorum mesela kaçta yatacağına ben karar veririm ama hangi pijamaya giyeceğine çocuğum. bu konuda da nerde yatacağına ben karar veririm ama uykuya geçmek için anne mi baba mı o karar verir. gibi .. yani ben bu yaşta bir çocuğun nerede kalacağı kararını onun vermesine izin vermezdim muhtemelen
Doga_sever mbabygirlm alinan karara gore durum degisir. Cocugun kendi kararlarina saygi duymak, uygunsa bu karari uygulamak da anne babalik gorevidir
annesirin mbabygirlm Yaka paçaya gerek yok. Yani ben kızımla hiç böyle olmadım. Gerekli sınırları koyduğunuzda hayır cevabınız yeterli oluyor. Herkes kendi evinde kalıyor, mecbur kalmadan seni bir yere bırakamam, seni özlerim diyebilirsiniz.
mucizemm94 mbabygirlm yine de gondermezdim kendimden başka kimseye güvenmem kalma konusu ne alaka evinde uyusun yani çocuğum