mbabygirlm Biz de evlat hasreti yaşadık. Tedavi sonucu çocuğumuz oldu. Ama hiç yeğenlerimden biri için yanımda kalsın, bizde yatsın demedim. Acil bir durum olur; hastalık gibi mecburiyet doğar, tamam ama onun dışı bir durumda bana mantıklı gelmiyor. Fikir sorduğunuz için beyan ettim bende; bunu sorduğunuza göre tam olarak sizin içinize de sinmemiş muhtemelen. Sevgiler🌼