gzplt bende 4 tane suluk var 😃 2 tanesi tommee tippee çok güzel içimi kolay ve asla damlatmıyor 13 aylıktan beri kullanıyoruz. Diğeri Nuk magic cup o da hiç damlatmıyor ama su da zor geliyor yani kızımın çözmesi zaman aldı. Diğeri e e bebek pipetli bardak aşırı gereksiz. Bir diğeri de ikeadan normal suluk almıştım onu bebekliğinden beri kullanıyor ama o ters çevirince su akıyor bildiğin çünkü suluk. Tomme tippee tavsiye ederim.