TwinadoMom ay hadi inşallah herkesin bakış açısı farklı oluyor, bebeklikleri mutlaka mükemmeldir ama bende dediğiniz dönemi iple çekiyorum onunla konuşmak oynamak sohbet etmek, nasıl bir çocuk olacağına tanıklık etmek istiyorum, çünkü şu an dediğiniz gibi derdini anlayamıyorum ve bu beni çok üzüyor, yetersiz hissediyorum. Derdini sıkıntısını anlamamaktan korkuyorum. Mesela yine dün gibi ya uyuyor ya da uyanık olduğu zaman komple huysuz ve ağlıyor. Sabah 6 da uyandı 1.5 saat kucağımda uyudu en son sıçradım da uyandık😅 ama sizin adınıza çok sevindim Allah sağlık sıhhat versin güzel prenseslerle bol mutlu günleriniz olsun darısı başıma bu canavarla inşallah büyüyünce uslanır😄