1 ay 23 günlük bugün emip emip uyudu, uykusunda bir sorun yok ama uyanışı hep ağlamak ile oldu. Yani uyanıyor ve ağlıyor, dolandır et dinmiyor ama tam ağlama da değil böyle ses çıkarmak gibi sonra emip uyuyor. Sadece biraz yarım saat dışarı çıktık o sırada etrafı izlerken sustu. Banyo yaptırdık suda yine ağlamadı ama çıktı başladı. Gazını da gaz damlası ile idare ediyoruz daha çok gazı olduğu zamanlar olmuştu. Neden olabilir? Ne yapmalıyım? Niye ağlıyor olabilir? Çok gerildim ve üzülüyorum…