Kızlar hepinize çok geçmiş olsun kuzularımız hep sağlıkla büyüsünler inşallah. Son durumu paylaşayım. Bugün ilacın 3 günü. Cuma günü ateşin saat aralıkları açıldı cumartesi gününden beri ateşi olmadı çok şükür. Ama iştah gitti ve huzuru yok. Aslında ateş düştüğü için ilacı bıraksam mı diye düşünmüştüm ama yazdıklarınızı okuyunca 5 gün içermeye karar verdim