Htcana şuan 6. Günündeyiz hala 38lere çıkıyor ateşi. Oğlum 8 aylık olmak üzere.Gerçekten cok zorluyor ateş konusunda hastalık. İlk günden beri 39 derece ateşleri gördük hep. Calpol daha kısa süreli etki ediyor ama dolven biraz daha uzun etkisi. Dönüşümlü kullandık hep. Bu arada Enfluvirin tadı gerçekten cok kötü içtikten sonra ağzını kapatamıyor çocuk yutkunup tadını almamak için 🥲 ilk kullanımda baya kustu oğlum da, emzirdikten sonra direkt vermiştim. Ama emzirmenin üstünden yarım saat kadar geçtikten sonra içirdiğimde kusma sorunu olmadı. Tam tokluk mu etkilemişti bilmiyorum. 5 gün kullandık bıraktık doktorun önerisiyle. Ama hala ateşimiz çıkıyor. Üstüne bir de burnu tıkalı nefes alamadığı için doğru düzgün uyuyamıyor ememiyor vs. İnanılmaz zor geçti şu bir hafta. Ki hastaneye gidip hava taktırıp burun geniz temizlettik ona rağmen. He bu arada zaditen damla da verdi doktorumuz semptomları hafifletsin diye tıkanıklık vs. Kolaylıkla atlatırsınız inşallah