Kontrole götürdüğüm doktor hiçbir özel aşıdan bahsetmedi bende bilemedim zamanını kaçırmışız başka bir doktora götürdük zamanı geçmiş artık iyi şekilde korumaktan ve hijyenine dikkat etmekten başka çareniz yok dedi o kadar üzüldüm ki inşallah çocuğum yakalanmaz diye dua ediyorum sürekli imkanınız varsa yaptırın zamanı var çünkü geçince yapmıyorlar.